عاشقانه
همه چی رو از ادم مخواه که دادنش منت و ندادنش ذلت.هر چی رو از خدا بخواه که دادنش نعمت و ندادنش حکمت
 
 

لزومی نداره من همونی باشم که تو فکر کنی من همونی ام که حتی فکرش رو هم  نمیتونی بکنیمن کاملا دیونه ام شک نکن من کیستم .من متولد ماه شهریورم نه به اسانی عاشق میشوم نه وقتی عاشقم به راحتی  از ان فارغ میشوم...پس حتی این فکر هم از ذهنت خطور نکند عشقت رو به من ابراز کنی و مرا بدست بیاوری و نه وقتی عاشقت شدم عشق مرا پس بزنی فقط برای خودم هستم!!!من نه زیبام و نه مهربانم...نه عاشق و نه محتاج نگاهی...فراری از دختران اهن پرست و پسران مانکن پرست...فقط برای خودم هستم خوده خودم مال خودم صبور و عجول!سنگین و سرگردان...مغرور قانع و بی حوصله و برای تویی که چهرهای رنگ شده رو میپرستی نه سیرت ادمی.هیچی ندارم راهت رو بگیر وبرو. میخوام که عشق خاصیت من باشد نه رابطه خاص من با کسی.ادم خاصی نیستم مخاطب خاصی هم ندارم فقط حس خاصی دارم...امروز در قلبم برای همیشه پلمپ شد به جرم دوستیهای نامرد




ارسال شده در تاریخ : جمعه 7 مرداد 1398برچسب:, :: 1:23 :: توسط : محمد باوی

درباره وبلاگ
به نام انکه عشق را آفرید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عــــــاشــــ��ــانـــه و آدرس majnon66.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 12971
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1








مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

فال حافظ


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

 
 
 

ساعت فلش

كد ساعت