عاشقانه
همه چی رو از ادم مخواه که دادنش منت و ندادنش ذلت.هر چی رو از خدا بخواه که دادنش نعمت و ندادنش حکمت
 
 

تا کی دل من چشم به در داشته باشد ؟

ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد

 آن باد که آغشته به بوی نفس توست

از کوچه ما کاش گذر داشته باشد

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

شجاعت مـی خواهد
وفادار احساسـی باشـی
کـه میدانـی
شکست مـی دهد
روزی نفس های تنهایـــی دلت را

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

از گلچین امید هایت چتری برایم بفرست تا خیس دلتنگیت نباشم...

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

سوهان می کشم

قصه دلتنگی هایم را

تا هموار سازم جــــاده های آمدنت را ...!!!

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل…خوب است!

مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد…

که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟

وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ ست

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

سلام من یه بوس کوچولو هستم که جامو گم کردم اجازه هست روی لبات بشینم ؟

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

درون دل که پیدا نیست پر از زندان و زندانیست

تو را محکوم آن کردم نمی دانم دلیلش چیست ؟

سبب شاید همین باشد بدون تو نباید زیست .

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

خندیدن، خوب است. قهقهه، عالی است. گریستن، آدم را آرام می کند اما… لعنت بر بغض !

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو
یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

رفیق مثل کفش میمونه ، رفاقت مثل جاده !
خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

دستی ز کرم به شانه ی ما نزدی / بالی به هوای دانه ی ما نزدی
دیری ست دلم چشم به راهت دارد / ای عشق سری به خانه ی ما نزدی . . .

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

در سینه دلی به وسعت غم دارم / بر زخم دلم نیاز مرهم دارم
هر چیز برای خود فراهم کردم / در زندگی ام تو را فقط کم دارم . . .

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم / گیرم بخرندم ، به کسی کار ندارم
گر در هر دو جهانم نپسندد تو پسندی / من در دو جهان غیر شما یار ندارم . . .

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم / تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم . . .

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

طنین نبض بارانی / بلوغ چشمه سارانی
تو را من دوست می دارم / و می دانم که می دانی . . .

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

ذوقم که میرسد به تو فعال میشود / دور از تو خاک میخورد و چال میشود
این عاشق خجالتی از شرم چشمتان / هر وقت میرسد به شما لال میشود

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد

گل هایی که شکوفه نمیدن

حداقل اس ام اس بِدن !

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
ششم www.pichak.net کلیک کنید




ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 14:10 :: توسط : محمد باوی

درباره وبلاگ
به نام انکه عشق را آفرید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عــــــاشــــ��ــانـــه و آدرس majnon66.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 432
بازدید کل : 13180
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1








مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

فال حافظ


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

 
 
 

ساعت فلش

كد ساعت